Translate

dimarts, 14 d’abril del 2020

Gràcies Clàudia


CARTES QUE CUREN

Estimat desconegut/da, em dic Clàudia i tinc 14 anys, estudio al col·legi Vedruna Balaguer. Faig 2n d’ESO. Soc una nena molt extrovertida, alegre i molt divertida. Els meus hobbies són la gimnàstica rítmica i el futbol.
En aquest dies de confinament a causa del virus, hem escoltat amb atenció les moltíssimes notícies i la veritat, és que tota la meva família està preocupada per la situació que s'està vivint, ja que nosaltres tenim una àvia de 85 anys (sort que està bé). Mai no m’hauria imaginat passar per aquesta situació i que tot el mon estigués parat per aquesta pandèmia. Esperem que tot això acabi d'aquí poc . Estem super orgullosos dels sanitaris que tenim en aquest país. Per això cada dia a les 20:00 sortim tots als balcons i aplaudim per la gran feina que estan fent. Esteu en molt bones mans. Sé que són dies durs però veuràs que d’aquesta te'n sortiràs. Tota la meva família, et desitgem de tot cor, una tornada a casa al més aviat possible, amb la teva gent que segur que t'està esperant amb els braços oberts. No esteu sols, esteu amb nosaltres .
D’aquesta en sortirem!!!! Una abraçada molt forta per tu i per tots els sanitaris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada