Translate

dijous, 30 d’abril del 2020

Gràcies Marcel Pacual Col.legii Maristes de Lleida

Benvolgut personal sanitari,

Us adjunto el meu text per donar-vos ànims i suport. 

Una abraçada, 

Marcel Pacual 
1r ESO
Col.legii Maristes de Lleida

A tot el personal sanitari de l’Hospital Arnau de Vilanova


Bon dia !!

Em dic Marcel tinc 12 anys i estic cursant 1r ESO al Col.legi Maristes de Lleida. La Laura, la nostra professora de català ens va comentar que havíeu engegat una campanya de recollida de dibuixos i cartes per donar ànims als professionals sanitaris i lluitar així junts contra el coronavirus.
Primer que tot us voldria agrair moltíssim la feina que feu cuidant les persones que tenen el virus i salvant vides cada dia. Vosaltres sou els nostres herois ja que la vostra feina és molt important per curar a tothom i que puguem tornar aviat a la nostra vida normal: sortir de casa, tornar a l’escola, veure als nostres amics,…
Des de casa meva us vull fer arribar molt i molts ànims per tirar endavant amb la vostra feina i segur que tots junts vencerem aquest virus.

Una abraçada per tots vosaltres,
Marcel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada