Translate

dissabte, 9 de maig del 2020

Gràcies Queral




Benvolgut personal sanitari, us adjunto el meu text per donar ànims i suport.



Queralt Nogué Quintana,col·legi Maristes Montserrat Lleida , 1r ESO



Estimat personal sanitari.

M’agradaria agrair a tot el personal sanitari el seu esforç i la seva voluntat que estan demostrant cada dia davant la situació que estem vivint.
Vosaltres lluiteu contínuament perquè totes  les persones contagiades puguin millorar-se, Malgrat el gran risc de contagi que teniu. No és una feina fàcil ja que us afrontar en situacions molt complicades o treballar amb molta pressió i vivint en primera línia situacions molt dures i molts lluny de les vostres famílies.
Jo tinc una heroïna casa que es la meva mare nosaltres estem separades i es molt dur però el motiu i l’esforç val molt la pena.
Estic molt orgullosa de el que esteu fent i per això cada dia a les  8 surto a la porta de casa a aplaudir a tot el esforç que esteu fent i aplaudir als meus herois sense capa. TOT ANIRÀ BE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada