Translate

dijous, 2 d’abril del 2020

Gràcies Eloy


Bon dia;

Envío una carta que ha escrit el meu fill per a vosaltres. 

Anims i junts guanyarem aquesta lluita.

ELS NOSTRES GUERRERS


Estimat personal sanitari
Avui us vull escriure per agrair-vos tot l’esforç i dedicació que esteu fent aquestos dies per protegir-nos  i cuidar-nos a tots nosaltres.
Esteu fent un treball increíble tot i posar la vostra salut en risc.
Ha de ser molt dur per vosaltres i per la vostra família saber que cada día esteu exposats al virus i lluitant per salvar vides.
Ús envío el meu suport i totes les meves forçes i les de la meva família   perquè pogueu continuar així i siusplau no os rendiu mai perquè ús necessitem mes que mai.
Cada día surto al balcó a les 20h per aplaudir lo mes fort que puc pel vostre esforç i dedicació i sortim tota la família, el meu germà, jo i els meus pares, que  treuen una bubucela per fer el màxim soroll i que us arribi a vosaltres tot el nostre suport i la nostra energía.
Cada cop queda menys i junts ho ha conseguirem!
I tots els de casa meva ens quedem a casa i els meus pares no deixen vindre a ningún a casa i solament parlem per telèfon amb la nostra família tot i que els trobem molt a faltar.
Per favor cuideu-vos molt per que així podreu cuidar de tots nosaltres.
Molts anims i forçes per a tots! Sou els nostres GUERRERS!!!

                                                                                                                    Eloy Escartín Cabrera 10 anys

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada