Translate

diumenge, 12 d’abril del 2020

Gràcies Omaima

CARTES QUE CUREN


Hola! Sóc l’Omaima, tinc 13 anys, però aviat en faré 14, el dia 25 d’abril. Visc a Balaguer i estudio a l’escola Vedruna Balaguer. En el meu temps lliure m’agrada estar amb les meves millors amigues, la Marta, l’Iris i la Yuliana, també m’agrada ballar i escoltar música i de vegades faig esport.

Bé, només volia que sapiguessis que la gent sempre passa per algun moment dur en aquesta vida i al cap i a la fi sempre se n'acaben sortint. Jo, per exemple, de petita, vaig estar a punt de morir, doncs perquè tenia un forat al cor, però els metges i els meus pares no ho havien percebut, ho van detectar als dos anys, això significa que el forat es va anar fent gran. El dia que em van ingressar a l’hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona, no vaig tornar a veure el carrer fins als tres anys. Ningú de la meva família esperava que visqués, ja que estava en condicions de morir, però mira, aquí estic! 
El que van fer els metges va ser operar-me i tapar el forat amb una placa, segons els meus pares, l'operació va durar 8 hores.
La meva família no tenia més esperances, van continuar al meu costat minut a minut. Et dic això perquè  sàpiguis que no ets l’única persona en el món que passa per un moment dolent a la seva vida i que encara que segurament estàs aïllada  de la teva família, ells sempre et tenen present. Estàs malalta però tens la família a fora esperant-te amb moltes ganes de veure’t i moltes forces per animar-te.

Espero i desitjo que te’n surtis d’aquesta com segurament te n’has sortit de moltes, i que si tingués l’oportunitat de conèixer-te i donar-te una abraçada i recordar-te que tot anirà bé, estaria molt bé, perquè a  les persones de vegades només ens cal recordar que ens estimen moltíssim i que tot anirà bé.


Molt ànims i espero que et recuperis aviat, i recorda que d’aquesta també te’n sortiràs, una abraçada ben forta. Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada