Translate

diumenge, 12 d’abril del 2020

Gràcies Ariadna


CARTES QUE CUREN:

T’escric aquesta carta a tu, a tu amic meu encara que no et conegui. I et dic amic meu perquè et sento molt a prop.
Per això vull que sàpigues que jo et considero el meu amic, perquè vull donar-te ànims i dir-te que no perdis l’esperança i que no deixis de lluitar amb totes les teves forces.
Entre tots segur que guanyarem i podrem véncer  aquest  horrible virus. Jo em quedo a casa per ajudar a què no s’escampi més però penso amb tu i amb tots els que  estan sols per tenir els seus familiars ingressats i no poder estar amb ells.
Segur que tots els que t’estimen  els agradaria estar al teu costat en aquests moments tan difícils. No deixis de pensar en ells, i en les bones estones que heu passat junts. Això t’animarà molt i et farà ser més fort contra el virus.
Quan tot això passi, i tu puguis tornar a la teva vida normal, m’agradaria molt conèixer-te i que em diguessis que la meva carta t’ha fet més fort i t’ha ajudat a véncer aquest horrible virus.
Espero haver-te dibuixat  un somriure i no deixis de lluitar. Tots estem amb tu. Tot sortirà bé!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada