Translate

dimecres, 6 de maig del 2020

Gràcies Rut

Apreciat/ada lector/a,
El meu nom és Rut, tinc 38 anys i visc a Tàrrega. El motiu de la meva carta és perquè estem vivint en
uns dies estranys, que causen molta angoixa i preocupació degut al Coronavirus. Si estàs llegint la meva carta és que estàs a l’hospital, espero que ja estiguis millor i aviat puguis anar a casa teva. Però mentrestant m’agradaria compartir amb tu unes paraules d’ànim i d’esperança.
vull dir-te: No estàs sol, no sé el teu nom, no ens coneixem, però aviat estaràs a casa teva, amb la teva família i els teus amics, aviat podràs sortir al carrer, tot això passarà.

Mentrestant, en aquests moments difícils, espero que amb aquesta carta rebis tots els ànims, l’energia i el carinyo amb que t’escric. M’acomiado de tu esperant que les meves paraules t’acompanyin durant aquests dies, i que et recuperis molt aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada