Translate

dimarts, 5 de maig del 2020

Moltes gràcies Vera







Bon dia metges, metgesses, infermers/eres, zeladors/res, voluntaris/es, personal de neteja, administració…

Hola, em dic Vera, sóc alumna de l'Escola grèvol i faig 2n de la ESO.

Començaré aquesta carta amb una frase que he escoltat molt durant la meva vida “Tot el que comença acaba”, una frase que em va dir el meu pare i ha estat rondant pel meu cap des de molt petita, i es que el meu pare tenia raó, tot s'acaba. I perquè dic tot això? Dons pel fet de que el Covid-19, que ha canviat tant les nostres vides, algún dia s’anirà, potser no del tot, però els casos baixaran fins que siguin molt pocs i els nous poc seguits.

També gràcies per ajudar-nos en aquests moments de tanta necessitat, arriscar les vostres vides i anar cada dia a treballar, fent torns de treball molt llargs…, etc. Gràcies de tot cor.

Els meus millors desitjos, 

Vera Asensio
Escola grèvol 2n ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada