Translate

dilluns, 4 de maig del 2020

Txell,de Maristes Montserrat Lleida

Bona tarda, us envio la carta d'ànims als pacients de Maristes Montserrat.
Des d'aquí també us envio moltíssims ànim!
TOT ANIRÀ BÉ!

Volgut pacient,
em dic Txell, de tu només se que estas a l’hospital Universitari Arnau de Vilanova contagiat per el Coronavirus igual que ho podria estar jo. Jo només sóc una alumna de 1r ESO de Maristes Montserrat, però estic tancada a casa, i d’es d’aquí et faig arribar tots els meus ànims, i dir-te que al final tot anirà be!
El més important és que no perdis l’esperança. Saps que hi ha molta gent que ha superat el virus; tu també el pots superar gracies a totes aquestes persones que estan a peu de canó, treballen de valent i fan que aquest bitxos Coronavirus marxi d’aquí! I que segurament ara mateix en tens una al teu costat!
Amb els meus millors desitjos, que et donin l’alta d’aquí molt poc, perquè ja veuràs que entre tots ens en sortirem d’aquesta!
Moltíssima força!
...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada