Translate

dijous, 16 d’abril del 2020

Gràcies Aina


Estimat/da lector/a,

El meu nom és Aina, visc a Cambrils i tinc 17 anys. Sóc la tercera de quatre germanes. Aquest dies com a família em estat pensant lo dur que deu ser aguantar aquesta pandèmia a l'hospital. Per això volia escriure't aquesta carta.

Se que no ens coneixem i segurament no puc arribar a imaginar la valent/a que estàs sent. Per hi ha algú que si sap pel que està passant. Pot ser el que menys el ve de gust ara és parlar de Déu. Tot i així volia compartir aquest text de la Bíblia 1 Pere 5:7 "Descarregueu sobre ell tota la vostra angoixa, perquè ell(Déu ) es preocupa per vosaltres. " La veritat és que may he passat una malaltia greu. Però si que he agut de passar per quiròfan degut a un acident que em va deixar cega d'un ull. El text esmentat abans ha sigut un gran recolzament per mi com també la esperança de Isaies 33:24 "I cap habiatan dira: Estic malat " Aviat podré recuperar la vista i ningú estarà malat. 

Tan de bo ens haguéssim conegut en una altra situació més favorable. De totes maneres vui donar-li ànim per a que segueixi endevant. A més de fer-li saber que Déu i jo l'estimem. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada