Translate

dijous, 16 d’abril del 2020

Gràcies Joan

Carta als pacients de Corona Virus

Juan Vicente Català Vega

Hola, el meu nom és Juan Vicente, Juanvi per als amics. Tinc 48 anys i visc en Oliva, un poble de València, amb la meua dona i els meus dos fills de 17 i 15 anys (xic i xica).
Ah! També tenim gos, un gran gos, pesa casi 40 Kg, li diuen Sansón i és un braco de Weimar (per si vols informar-te en internet).

Pels matins sóc jo el que ix a passetjar al gos. Vivim al costat de la mar, a dos carrers del muntanyar, i eixe és el lloc preferit de Sansón per a pasetjar i el nostre també. A eixes hores és fàcil vore correr algún conill i escoltar el cant despreocupat dels pardals. Cuan puje al muntanyar puc vore com escomença a eixir el Sol i es refleteix en la mar, un espectacle. En eixe moment pense que pase el que pase, el Sol sempre torna a eixir, a pesar de que la situació ens semble fosca com la nit, el Sol sepre ix i eixirà sense cap dupte.

Fa temps un home savi va explicar per què podem estar segurs de que no estem a soles i que El que va fer el Sol, els despreocupats pardals i totes les coses, inclús a tu i a mi, s'interesa per nosaltres. Sí, eixe home sabi és Jesús i sí, jo sóc creïent. No, no sóc teòlec (treballe en la construcció) però he trobat resposta a eixes preguntes que tots ens fem. 

Et desitge una pronte recuperació i un futur molt millor.




CARTA PACIENTES DE COVID-19



Juan Vicente Català Vega


Hola, me llamo Juan Vicente, Juanvi para los amigos. Tengo 48 años y vivo en Oliva, un pueblo de Valencia, con mi mujer y nuestros dos hijos adolescentes (chico y chica).
¡Ah! y también tenemos un perro, un pedazo de perro, pesa casi 40Kg, se llama Sansón y es un braco de Weimar (por si quieres buscar en internet).
Por las mañanas muy temprano me toca a mi sacar al perro. Vivimos cerca de la playa (a dos calles de mi casa empieza la duna) y ese es el sitio favorito de Sansón para pasear, y el nuestro también. A esas horas es fácil ver algún conejo corriendo y se escucha un montón de pájaros que ya estan cantando sin ninguna preocupación. Cuando subo la duna (muntanyar para los valencianos) puedo ver como el Sol empieza a salir y se refleja en el mar, un espectáculo. Entonces pienso en que pase lo que pase, el Sol siempre vuelve a salir, a pesar que la situación actual parezca oscura como la noche, el sol siempre sale y saldrá sin ninguna duda.
Un hombre muy sabio explicó una vez porque podemos estar seguros de que no estamos solos y que el que hizo el Sol, los pájaros que viven sin preocupaciones y todas las cosas , a ti y a mi incluidos, se interesa por nosotros. Si, ese hombre sabio fue Jesús y sí, yo soy creyente. No, no soy teólogo (trabajo en la construcción), pero he encontrado respuestas a las preguntas que nos hacemos todos. 
No existe noche por oscura que sea que el Sol no pueda iluminar. Esta noche acabará y el Sol saldrá.

Te deseo una pronta recuperación y un futuro mucho mejor.

Un abrazo y mucho ánimo,
Juan Vicente.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada