Translate

dilluns, 13 d’abril del 2020

Gràcies Anna

Hola!
Sóc l'Anna Bellart de l'escola Vedruna Balaguer. Us envio aquesta carta perquè animi una mica als pacients que estan passant això.
 
Una forta abraçada i ànims!



CARTES QUE CUREN

Hola!

Sóc l'Anna, una noia de 12 anys estudiant de 1r d’ESO. Quan em va arribar una notificació per part de la professora per fer aquesta carta em vaig il·lusionar molt. No sé perquè però alguna cosa dins meu em va fer sentir que faria passar una bona estona a alguna persona, potser no massa llarga però sí intensa. 
Vaig estar pensant durant molt temps el que voldria escriure. No sé si ets home o dona, ni quants anys tens, ni quant temps fa que estàs aquí tancat a casa o a l’hospital, però segur que estàs avorrit. Puc deduir que la teva família i amics estan molt preocupats, resant i desitjant que tot surti bé. 

Això de quedar-se sol en una habitació no és guai. I ho sé perquè tot i que jo visc amb una família de 4 membres, els meus pares i la meva germana bessona, el fet de no poder sortir de casa de vegades també m'avorreix. Però puc parlar amb les amigues per videotrucada i les hores passen una mica més ràpid. 
Per sort ens manen deures i no ens avorrim tant. A la nostra escola fem classes online i parlant amb els companys i companyes han afirmat que també voldrien tornar a l’escola. 

Llavors em vaig adonar que la gent de vegades és una mica desagraïda. A principi de curs no volien començar l’escola, volien que s’acabés aviat l’escola per les vacances, estar tot el dia jugant a casa i dormint... Però ara que estem confinats a casa no paren de repetir que voldrien anar a l’escola i veure els mestres i amics. 
Apreciem les coses quan ja no les tenim i no hauria de ser així... 

Per acabar aquesta carta voldria dir-te que no és bo mirar massa els programes sobre el tema del coronavirus ni les notícies de l’actualitat perquè et poden deixar més preocupat encara. Si et ve de gust llegeix, pensa amb coses boniques i si tens possibilitat comunica’t amb els qui més estimes.

Ànims que tot anirà bé!

Anna



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada