Translate

dimarts, 21 d’abril del 2020

Gràcies Michelle

Bona tarda, soc la Michelle Leal, la meva tutora ens ha enviat deures per fer a casa i ens va enviar aquest correu per enviar anims als pacients. Moltes gràcies i molts anims, tot anirà be!! 

Espero que os agradi molt

Estimats Superherois ,

Bona tarda, em dic Michelle Leal, tinc 11 anys i vaig a l’escola Riu Segre. Ens aquests moments
estic a casa donant ànims a totes les persones que estan lluitant en aquesta guerra sense
armes.
A casa meva som 5 membres mes un gos i un canari, estem tots units fent el possible per a que
tot això acabi aviat. Tinc dos germans; una germana de 23 anys i un germanet de 2 anys, jo soc
la mitjana.
Tots aquest dies em estat fent moltíssimes coses com; manualitats, pastissos, esport, mirant
pel·lícules, jugar a jocs amb família...etc.
A part d’aquesta carta ja veieu que os mostrem imatges de tot que em anat fent.
Os volia dir que tots podem superar-lo, tota la gent que estan als hospitals han de ser fortes i
d’aquesta ens sortirem!!!

Molts ànims a tots els sanitaris i sanitàries, tot anirà be, perquè vosaltres sou els nostres
superherois!!!

Una abraçada molt forta per a tots!!!!

PD: Os deixo una part de la cançó “Resistiré” que l’hi vull dedicar a tots els pacients.
Resistiré, erguido frente a todo

Me volveré de hierro para endurecer la piel
Y aunque los vientos de la vida soplen fuerte
Soy como el junco que se dobla
Pero siempre sigue en pie
Resistiré, para seguir viviendo
Soportaré los golpes y jamás me rendiré
Y aunque los sueños se me rompan en pedazos
Resistiré, resistiré

Salutacions
Michelle

Lleida, 21 d’Abril del 2020







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada