Translate

dimecres, 15 d’abril del 2020

Moltes gràcies Escola Mossèn Ton Clavé

Bon dia,
Des de l'escola Mossèn Ton Clavé de Vila-sana, us enviem cartes i dibuixos que ha realitzat el nostre alumnat per a tots vosaltres, tant per al personal que treballa a l'Arnau, com per a tots els malalts que estan patint a conseqüència del coronavirus.
És un treball realitzat amb molt de carinyo i il.lusió. Esperem transmetre molta energia positiva i molts ànims a tothom i de ben segur que més d'un somriure apareixerà en molts rostres.

TOT SORTIRÀ BÉ!!!

El claustre


CARTES:


6/04/2020  
Hola amic/amiga que estas a l'hospital.                                            
Em dic Quim , tinc 8 anys i visc a Vila-Sana (Lleida). 
T'escric aquesta carta perquè se que esteu als hospitals per culpa del corona virus i que  
 teniu que estar sense les vostres families. 
Espero que amb aquesta carta us animeu molt , nosaltres estem pensant en vosaltres ,que us recupereu molt aviat per a que us retrobeu amb els vostres familiars. 
Pel nostre bé ja fa 25 dies que estem tancats a casa,tenim moments de tot,ens aburrim a estones, però trobem la solució per passar-ho bé amb la familia(fem videotrucades amb els padrins i amics ,juguem a jocs de taula i amb alguns amics juguem a jocs que parlem a traves de micros ) tinc ganes de tornar a veure la familia i poder tornar a l'escola ,però sobretot el que voldria es que els que teniu aquest virus us cureu ràpid i no l'hagafeu mai més. 
Espero que t'hagi agradat la meva carta. 
Una abraçada!! 

Quim. 






Adrià                                                                               01/04/2020             
                                                                   
Estimats infermers/es, sanitaris/es, metges/es,farmacèutics/es…, 

En aquests moments sé què esteu vivint un moment difícil i què no és gens fàcil controlar-ho tot alhora. 

També s’estan esgotant  materials sanitaris com per exemple bates,mascaretes,guants… i també s’estan col·lapsant els hospitals. 

Com ho feu per aguantar tot això? 

També vull afegir que els metges/es,infermers/es sanitaris/es,farmacèutics/es… esteu fent una bona feina perquè vosaltres també teniu una vida a fora del recinte i també teniu una familia.  

Vosaltes dia a dia esteu lluitant per vèncer aquesta pandèmia mundial. 


Desde casa us desitjo el millor i espero que pugueu amb tot. Atentament, 
L’Adrià.



6-04-2020 
Hola amic/amiga que estàs a l’hospital                                                    
Em dic Aina i tinc 11 anys visc a Vila-sana(Lleida)
T’escric aquesta carta perquè se que esteu sols als hospitals sense les vostres famílies .
Nosaltres estem tancats a casa des de fa 25 dies sense poder sortir al carrer, per sort el meu germà i jo tenim un pati molt gran on podem jugar a pilota, anar amb bicicleta,...
Nosaltres vivim a 30min en cotxe dels nostres padrins, llavors tampoc els podem veure, però fem videotrucades per poder parlar amb ells, això també ho fem amb els amics de la escola per passar l’estona, ens expliquem que em fet durant el dia, com estem,...
Espero que pugeu sortir aviat d’aquest hospital sense tenir que patir, i pugeu tornar a estar amb les vostres famílies com abans.
Una abraçada
Aina.J

Tot anirà bé

                                                                                         



                                                                                  Vila-sana, 7 de març de 2020

Hola personal sanitari:

Jo em dic Ares, visc amb un poble de 717 habitants molt petit, que es diu Vila-sana tinc 8 anys. Tinc una casa molt gran i per això puc sortir a donar una volta al jardí i a jugar.

Sé que us falta molt material com: vestits, mascaretes, guants, llits, tubs...

Sé que esteu molt col·lapsats de gent a l’hospital per que la gent vol vindre per curar-se però crec que us en sortireu vosaltres podeu.

Per que això la gent s’hauria de quedar a casa perquè la gent que no es queda es pot infectar de coronavirus o  altres coses també es recomanable rentar-nos les mans molt bé i no tocar moltes coses.

Mireu jo soc una nena que no acostumo a estar gaire  a casa,  per que  sóc jugadora de hoquei del Vila-sana. Tinc molts partits de hoquei, a fora o a casa,  els que son a fora els diumenges és una mica rotllo perquè va dilluns després.

Us envio molts ànims a tot el personal sanitari.

UNA ABRAÇADA PER TOTS!!!

ARES MOLINS GASET




DIBUIXOS:










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada