Translate

dilluns, 13 d’abril del 2020

Pol. Gràcies

Bon dia,

em dic Pol i us vull enviar una carta que he fet perquè la doneu a qui estigui amb el virus al hospital.

Que vagi molt bé.

Pol


Hola,

Em dic Pol, no se si ets un noi o una noia, m’han dit que estàs ingressat o ingressada a l’hospital per aquet virus tant pesat, espero que et recuperis molt aviat.

Ha de ser complicat no poder veure la teva família i amics durant tant temps ¿no? Però estiguis tranquil, segur que no et passarà res dolent i sortiràs del hospital ben aviat perquè estàs amb gent que et cuidarà molt bé i amb molt bons professionals.    
  
Per passar les hores, podries coses diferents, com per exemple: repassar totes les taules de multiplicar (t’asseguro que t’entretindrà molt), pensar amb moments bons que has passat amb la teva família, i pensar amb que faràs quan surtis del hospital. També pots llegir i si tens la sort de que tens telèfon pots trucar o fer videoconferències amb la teva família i amics.

Jo faig moltes videoconferències amb la meva família, i es divertit. També es una mica de bojos perquè tots volem parlar alhora, resumint, sembla una orgue de gats!!!

Has de tenir idees positives perquè si no ho passaràs pitjor, millor que pensis amb coses bones.

Cuida’t molt i espero que surtis ben aviat del hospital i et puguis trobar amb la teva família i amics.

Pol Viladevait Agudo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada