Translate

dimecres, 8 d’abril del 2020

Gràcies Ares

Bona Tarda!

Us adjunto la Carta. 
Espero que us agradi.
Ànims tot anirà bé.


Estimat Amic! 

No et conec i crec que mai no et podré conèixer, però tant se val. Els meus professors em van enviar l’altre dia un correu molt especial. Es tractava d’un correu en el que ens invitaven a escriure una carta dirigida a persones, que com tu, i a causa de l’actual situació, estessin aïllades, sense contactes, sense visites.... Quan el vaig llegir em vaig veure disposada a realitzar-la ja que és una de les poques maneres amb què podem ajudar a la gent que ho passa realment malament. 

Nosaltres des de casa ens queixem dient: ”Quin avorriment!  Vull veure els meus amics i amigues! No aguanto més a casa tancada! bla bla bla…. Sempre diem el mateix. Jo em pregunto: què faríem si estiguéssim en una habitació tancats sense la nostra família només amb les visites constants dels metges? La veritat és que no en tinc ni idea, però suposo que deu ser complicat no veure la teva família durant tant de temps. 

Cada dia em llevo pensant en tot el que passa i amb la gent que esteu ingressats o sols sense que ningú us pugui fer companyia perquè sou persones de risc. L'únic que vull és que ben aviat pugueu tornar amb els vostres i estar amb la família i poder disfrutar de cada minut amb ells, perquè en situacions així és quan de veritat ens adonem de les necessitem que tenim.  

I per acabar us voldria dir que no deixeu mai de lluitar i segur que d’aquí poc podreu estar a casa vostra amb els vostres i disfrutar moltíssim amb els que realment estimeu. Des de casa meva us envio moltes forces i una abraçada molt gran. Vosaltres podeu!

Atentament 

Ares Regué Armengol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada