Translate

dimecres, 8 d’abril del 2020

Gràcies Carmen

CARTES QUE CUREN

Hola! Em dic Carmen, segurament estàs pensant uff, una carta ara!! I jo ni la conec o ara no tinc temps per tonteries ja que per a tu ara el temps és el més important en aquest moment, però saps? sí que en tens de temps i a més, què perdràs per escoltar-me? Només un moment... vinga assenta’t i estiguis atent perquè el que et vinc a dir és important.


Bé, com t’he he dit  jo soc la Carmen i tinc 13 anys, i saps? No, no em coneixes però espero que amb aquesta carta t’arribi un tros del meu cor i tota la meva força. Sé que aquests dies estàs trist perquè estàs passant moments molt durs i pensant en tot el que està fent aquest virus, però, saps que també sé? Que ets més fort del que et penses i tu aconseguiràs sortir d’aquesta tal i com segurament has sortit d’altres, així que amb el cap amunt i un somriure, perquè has d’agafar forces, perquè segur que la teva família i gent que t’estima està guardant uns quants petons per quan tornis.


Espero i desitjo que quan hagis rebut aquesta carta ja estiguis molt millor, que llegeixis aquesta carta amb molta alegria tal i com jo l’he feta. I que sàpigues que no estàs sol perquè hi ha un munt de gent recolzant-te des d’aquí fora. T'envio molts petons i abraçades i fins aviat!!! 

#Joemquedoacasa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada